عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

زندگی بهتر...

پرسیدم چطور بهتر زندگی کنم؟

با کمی مکث جواب داد:
گذشته‌ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر
با اعتماد زمان حال را بگذران
و بدون ترس برای آینده آماده شو
ایمان را نگهدار
و ترس را به گوشه‌ای انداز
شک‌هایت را باور نکن
و هیچ‌گاه به باورهایت شک نکن..

نظرات 2 + ارسال نظر
آزاده چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 http://tandis57.blogsky.com

آسمان دلم ابری است ولی
نمیدانم معنی باران را
جسمم , خالی از نمناکی آب
با بوسه ی خاک بیگانه
انگار نمی شناسم زمین را
بوی کوچ میدهد تنم
در افق من خورشید نیست
نمیدانم رنگ شکوفه را
سرگذشتم نقش بسته بر برگ های زرد
پاییز سایه سار عمرم
در میان آتش
خنکی نسیم را می جویم
آسمان دلم ابری است
بی ستاره غریبه با نور و خانه به خانه ی شب است
باید پرسه زد در گورستان پروانه ها
باید باور کنم سکوت را
باید باور کنم که آسمان دل من
همیشه ابری است

هومن جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:17 http://delakm.blogsky.com

یادت باشد شکست یا می شکند یا شکسته می شود

و اعتماد به نفس ویژه افرادی است که شکست را می شکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد