عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

ورژن جدید شعر همه چی آرومه


همه چی داغونه
تو بازم ول گشتی
این چقد بده که با همه می گشتی
همه چی داغونه
شادیا خوابیــــــــــــــــــــ ـــدن

من به تو شک دارم
ازهمه پرسیـــــــــــــــــــــ دم

همه چی داغــــــــــونه
من چقد بی حالم
دارم از بی حالـــــــی

به خودم می نالم
تو به من بد کردی
من اینو میدونــــم

من چقد بدبختم
همه چی داغونـــــــــه


*********
تشنه حرفـــــــــاتم
من و ویرانم کـــــن

منو با چالاکــــــــی
دوباره خوارم کــــــن
تو با این ویرانــــــــــی

تا ابد می مانــــــــــــــی
من و با غصه هام
تک و تنها می زارییییییی

طالع متولدین شهریور


بالغ طبیعت

سمبل: باکره(فرشته)

شعار: من تجزیه و تحلیل می کنم

ساره حاکم: ولکان و مرکوری

عنصر وجود: خاک

شخصیت: راوی

فلز وجود: پلاتین

سنگ خوش یمن: عقیق سبز

رنگ محبوب: سایه ای از خاکستری-سبز و نقره ای

عدد خوش یمن: 5

روز مبارک: چهارشنبه