عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

برگرد

برگرد که بی تو آسمون دلم تیره و تاره . . .
برگرد که دلم طاقت یک لحظه دوریتو نداره !

برگرد که هوای این دل بی تو  گریه داره . . .

برای عطر موهات هر ثانیه  بی قراره بی قراره !

عشقمو باور کن

تو با یه لبخند خط میکشی رو تموم غمهام
تو تنها آرزومی،من فقط تورو میخام . . .

با تو انگار تو اوج رویام،وقتی نیستی سیاه دنیام !

عشقمو باور کن،بی تو من تنهاترین عاشق دنیام . . .

رأس دو

ساعت راسه دوئه ، حواسم به توئه ، چشام دنبال تو میدوئه…
همه کارات نوئه که مخصوص توئه ، با تو همه چی ضربدر دوئه…
فکرم باهات عوض شده ، امسالم باز عشقت مده
حتی اگه بگی برو ، من میخوامت بازم تورو…
ساعت راسه دوئه حواسم به توئه چشام دنبال تو میدوئه
همه کارات نوئه که مخصوص توئه با تو همه چی ضربدر دوئه

ساعت راس دوئه … ساعت راس دوئه
ساعت راس دوئه … ساعت راس دوئه
ساعت راس دوئه … ساعت راس دوئه

ساعت راسه دوئه حواس من به توئه بازم چشمام داره دنبالت میدوئه
همه ی کارات نوئه که مخصوص توئه ، با تو هرچی که هست همیشه ضربدر دوئه…
ساعت راسه دوئه ، حواسم به توئه ، چشام دنبال تو میدوئه …
همه کارات نوئه که مخصوص توئه ، با تو همه چی ضربدر دوئه…
مگه میشه این عشق واسم عادی بشه؟ نه نمیشه نمیشه!
با صدای بلند تو هم بهم بگو : نمیشه نمیشه!
فکرم باهات عوض شده ، امسالم باز عشقت مده.
حتی اگه بگی برو من میخوامت بازم تورو…
ساعت راسه دوئه حواسم به توئه چشام دنبال تو میدوئه
همه کارات نوئه که مخصوص توئه با تو همه چی ضربدر دوئه
ساعت راسه دوئه حواسم به توئه چشام دنبال تو میدوئه
همه کارات نوئه که مخصوص توئه با تو همه چی ضربدر دوئه

ساعت راس دوئه … ساعت راس دوئه
ساعت راس دوئه … ساعت راس دوئه
ساعت راس دوئه … ساعت راس دوئه

آبرویم را خریدی عاقبت با تهمتـی


    گفته بودی درد دل کن گــــــــــاه با هم صحبتی
کو رفیق راز داری؟ کــــــــــــــو دل پرطاقتی؟

شمع وقتی داستانم را شنید آتش گـــــــــرفت
شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتـــــــــــی

تا نسیم از شرح عشقم باخبر شد، مست شد
غنچه‌ای در باغ پرپر شد ولی کــــــــو غیرتی؟

گریه می‌کردم که زاهد در قنوتم خیره مــــــــاند
دور باد از خرمن ایمان عــــــــــــــــــــاشق آفتی

روزهایم را یکایک دیدم و دیـــــــــــــــدن نداشت
کاش بر آیینه بنشیند غبار حســـــــــــــــــــرتی

بس‌که دامان بهاران گل به گل پژمرده شــــــــد
باغبان دیگر به فروردین ندارد رغبتــــــــــــــی

من کجا و جرئت بوسیدن لبهای تـــــــــــــــــــو
آبرویم را خریدی عاقبت با تهمتـــــــــــــــــــــی

برند نام تو

جز برند زیبای نام تو، هیچ تن پوشی به قلب عاشقم نمی آید . . .


حلول ماه رمضان مبارک



الهی!

من نه آنم که زفیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی

کس به غیر از تو نخواهم،باز کن در
که جز این خانه مرا نیست پناهی

حلول ماه بخشودن و بخشیده شدن مبارک

التماس دعا...

بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن

بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن
دلم داره پر میزنه واسه تو و قدم زدن

وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز
نمیدونی تو این هوا چشات چه خوش رنگ میشه باز

 بارون هواتو داره، رنگ چشاتو داره
قدم زدن تو بارون با تو چه حالی داره
دلم هواتو داره

نیستی خودت کنارم و صدات همش تو گوشمه
بارونیه قشنگی که هدیه دادی رو دوشمه

بارون حواسش به توئه اونم دلش پر میزنه
بجای من با قطره هاش رو شیشه تون در میزنه

آدم ها

آدم ها همه می پندارند که زنده اند
برای آنها تنها نشانه ی حیات
بخار گرم نفس هایشان است!

کسی از کسی نمی پرسد: آهای فلانی!
از خانه ی دلت چه خبر؟!
گرم است؟! چراغش نوری دارد هنوز؟!

تنهایی

هر چقدر هم که بگویی:


تنهایی خوب است؛

هم من و هم تو می دانیم که:
تنهایی خوب نیست...

ولی چه می توان کرد وقتی خوبی نمانده تا به تنهایی، واژه تنهایی را از تخته سیاه زندگی پاک کند...
به تنهایی و بدون تو روزگار می گذرانم؛
ناراحت نباش، این روزها همه کمکم می کنند باور کنم:
تنهایی خوب است...

شاید پشتت به خداست

دانشجویی به استادش گفت:


استاد اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم آن را عبادت نمی کنم.

استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت: آیا مرا می بینی؟


دانشجو پاسخ داد: نه استاد! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.

استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت: تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید.