عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

مرا ببخش قلب من...

برای دلم گاهی مادری مهربان می شوم

دست نوازش بر سرش می کشم و می گویم: غصه نخور عزیزکـــــــــــــم می گذرد ...

برای دلم گاهی پدر می شوم
خشمگین می گویم: بس کن دیگر بزرگ شدی ...

گاهی هم دوستی می شوم مهربان
دستش را می گیرم و می برمش به باغ رویا، کنار تو...

دلم از دست من خسته است... دلم از دست من زخم خورده است...


مرا ببخش قلب من...


نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 http://www.delane.blogsky.com

خیلی زیبا بود ... خیــــــــــــــلی

مهسا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 http://www.delane.blogsky.com

ای وااااااای! سوتی دادم!!!! نظرات بالای هر پُسته، منِ IQ فکر کردم پایینه. یعنی نظر هر پستو تو پست قبلیش نوشتم

نخند!

الان دوباره همه ی نظرا رو درست می نویسم. اون قبلیا رو پاکش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد