عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

عشق شعر (چنگنواز تنها)

شعر، داستان، نامه، یادداشت و قطعه موسیقی عاشقانه

dön desem (بگویم برگرد)

یکی از ترانه های مورد علاقه ی من ترانه ی ترکی اوزجان دنیز هستش، امروز متن و ترجمه اش رو گذاشتم، اگر شما هم خوشتون اومد یا میخواهینش بگید تا لینک دانلود تصویری این آهنگ رو بگذارم. برای دانلود آهنگ صوتی نیز بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
دانلود کلیپ تصویری

Bu aralar içimde bir yangın var
این اواخر آتش جانکاهی درونم  هست

Hem yorgunum birazda suskun
هم خسته هستم و کمی هم ساکت

Sabah olmaz gönülde yar sancım var
امیدی(سحری)درقلبم نیست ، درد یار دارم

Hem dargınım birazda kırgın
هم دلتنگم و کمی هم دل  شکسته

Neler oldu ruhun duymaz
چه ها شد روحت نمی شنود

Gözün görse gönlün bilmez
اگرچشمانت هم ببینند، قلبت درک نمی کند

Her ayrılık bir başlangıç
هر جدایی یک شروع

Bu gidişle sonum olmaz
ولی با رفتن تو ،عاقبتم معلوم نیست

Yar
ای یار

Ama dön desem
اما بگویم برگرد

Seviyorum seni gel desem
 دوستت دارم، بیا

Seni nasıl özledim bir bilsen
چطور دلتنگت هستم کاش بدانی

Zaman olur gözümde yaşlar çağlar
بعضا اشک از چشمانم چون آبشار جاری است

Kah akarlar kah dururlar
گاه جاریست و گاه متوقف

Bir an olur dilim de sözler ağlar
لحظه هایی می شود کلمات در زبانم می گریند

Ben aşk derim hüzün olurlar
من عشق می گویم و آنها غم می شوند

Neler oldu ruhun duymaz
چه ها شد روحت نمی شنود

Gözün görse gönlün bilmez
اگرچشمانت هم ببینند، قلبت درک نمی کند

Her ayrılık bir başlangıç
هر جدایی یک شروع

Bu gidişle sonum olmaz
ولی با رفتن تو ،عاقبتم معلوم نیست

Yar
ای یار

Ama dön desem
اما بگویم برگرد

Seviyorum seni gel desem
 دوستت دارم، بیا

Seni nasıl özledim bir bilsen
چطور دلتنگت هستم کاش بدانی

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده مهاجر پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:53 http://YElaq.blog.ir

میتونین تعدادی لینک کلیپ تصویری ترکیه ای برام بزارین؟
ممنون میشم

پرنده مهاجر شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:10 http://yelaq.blog.ir

سلام گلم
میشه لینک تصویریش رو هم بزارین لطفا؟
اگه دارین تعدادی آهنگ و کلیپ ویدیویی ترکیه ای واسم بزارین
ممنون میشم

فرناز شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:44

سلام....
خواستم بگم هم تولدتون مبارک هم وبلاگ زیبایی دارین.

مرسی، ممنونم.
کاش آدرس وبت رو هم میذاشتی تا منم بهت سر بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد